Όροι Χρήσης

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

  1. Ταυτότητα Εμπόρου

    1. Αρ. Γ.Ε.Μ.Η.: 133424004000

    2. Επωνυμία: ΡΑΧΜΑΝΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

    3. Α.Φ.Μ.: 128918184

    4. Νομός: Θεσσαλονίκης

    5. Δήμος: Χαλκηδόνος (Δημοτική Ενότητα Κουφαλίων)

    6. Οδός: Αγίου Γεωργίου

    7. Αριθμός: 6

    8. Τ.Κ.: 57100

  2. Οι παρόντες όροι αφορούν τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω της ιστοσελίδας ultraparts.gr, καθώς και τηλεφωνικά.

    1. Οι όροι δύνανται να τροποποιηθούν δίχως προηγούμενη προειδοποίηση προς τους καταναλωτές. Σε κάθε περίπτωση οι τροποποιημένοι όροι δεν θα ισχύουν αναδρομικά.

    2. Η παρούσα ιστοσελίδα απευθύνεται σε καταναλωτές και σε επαγγελματίες εμπόρους.

  3. Όροι πώλησης

    1. Χρόνος κατάρτισης σύμβασης

      1. Από την επιλογή του ηλεκτρονικού κουμπιού «Παραγγελία με Υποχρέωση Πληρωμής»

    2. Τρόποι Πληρωμής

      1. Πιστωτικές/Χρεωστικές Κάρτες

        1. Χρησιμοποιώντας κάρτες στην ιστοσελίδα μας για την εκτέλεση αγορών δηλώνετε ότι έχετε το δικαίωμα χρήσης τους.

        2. Αντικαταβολή

    3. Ελαττώματα

      1. Η επιχείρηση ευθύνεται και ο καταναλωτής δεν επιβαρύνεται για την επιστροφή προϊόντων στην περίπτωση που έχουν πραγματικά ελαττώματα τα προϊόντα που παρέλαβε ο καταναλωτής.

      2. Εάν υπάρχει ελάττωμα, τότε ο καταναλωτής οφείλει εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος να αποστέλλει με email φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος ώστε να διεκπεραιωθεί η επιστροφή του.

      3. Επιστροφές (λόγω ελαττώματος) δίχως την τήρηση της παραπάνω διαδικασίας δεν θα γίνονται δεκτές πλην των περιπτώσεων υπαναχώρησης.

    4. Λανθασμένη αποστολή

      1. Εάν αποσταλούν λανθασμένα προϊόντα σε σχέση με αυτά που παρήγγειλε ο καταναλωτής η Επιχείρηση αναλαμβάνει την υποχρέωση να καλύψει τα έξοδα επιστροφής των λανθασμένων προϊόντων και να αποστείλει τα ορθά.

        1. Εάν τα προϊόντα που επιθυμεί ο καταναλωτής δεν είναι πλέον διαθέσιμα προς πώληση τότε θα επιστρέφονται τα χρήματα εντός επτά (7) ημερών από την παραλαβή των προϊόντων που εστάλησαν εσφαλμένα.

        2. Τεκμαίρεται ότι λανθασμένη αποστολή προϊόντων δεν έχει συντελεστεί εάν παρέλθουν 14 ημέρες από την παραλαβή τους από τον καταναλωτή ή άλλο πρόσωπο που έχει καταδείξει για την παραλαβή τους.

    5. Τροποποίηση παραγγελίας

      1. Μπορείτε να τροποποιήσετε την παραγγελία σας μόνο με τους εξής τρόπους:

        1. Πριν την αποστολή με την εταιρεία ταχυμεταφορών:

          1. Τηλεφωνικά

          2. Μέσω email

        2. Μετά την αποστολή με την εταιρεία ταχυμεταφορών:

          1. Μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης με την επιχείρηση και με την συγκατάθεση αυτής

        3. Μετά την παραλαβή του προϊόντος:

          1. Εάν προκύψει ζήτημα εφαρμογής των προϊόντων μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης με την Επιχείρηση και με την συγκατάθεση αυτής.

    6. Ακύρωση παραγγελίας

      1. Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας αποστείλετε μας ένα email ή καλέστε μας αναφέροντας τα ατομικά σας στοιχεία και τον αριθμό παραγγελίας σας.

      2. Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών και επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας παρακαλούμε να αρνηθείτε την παραλαβή του πακέτου και να μας ενημερώσετε το συντομότερο τηλεφωνικώς ή μέσω email παρέχοντας τα ατομικά σας στοιχεία και τον αριθμό παραγγελίας σας

    7. Εκπτώσεις/Δώρα/Προωθητικές Ενέργειες

      1. Η Επιχείρηση εκτελεί κατά καιρούς διάφορες προωθητικές ενέργειες όπως εκπτώσεις, παροχή δώρων με αγορές κλπ. Αυτές οι προωθητικές ενέργειες μπορεί να εκτελούνται και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή μέσω ιστοσελίδων αναζήτησης.

      2. Σε κάθε περίπτωση, μόνη ορθή απεικόνιση των τιμών και των προϊόντων της Επιχείρησης είναι αυτά που παρέχονται μέσω της παρούσας ιστοσελίδας.

    8. Ευθύνη μεταφορέα

      1. Κατά το στάδιο της προσυμβατικής ενημέρωσης σας, θα σας παρασχεθούν επιλογές για την παράδοση των προϊόντων που παραγγείλατε.

        1. Οι επιλογές που παρέχονται από την επιχείρηση για την παράδοση των προϊόντων περιλαμβάνουν την παραλαβή από το κατάστημα είτε την αποστολή με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier).

      2. Η επιχείρηση αναλαμβάνει τον κίνδυνο μεταφοράς των προϊόντων μόνο έως την παράδοση τους στον καταναλωτή.

      3. Ο κίνδυνος μεταβιβάζεται εξ αρχής στον καταναλωτή εάν υποδειχθεί στην Επιχείρηση άλλος μεταφορέας.

      4. Σε κάθε περίπτωση, η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για πιθανά ελαττώματα στο σύστημα απεικόνισης της πορείας μεταφοράς των προϊόντων που διατηρεί ο μεταφορέας.

    9. Χρόνοι Παράδοσης

      1. Η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχεία διεκπεραίωση των παραγγελιών.

      2. Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις που οφείλονται στον μεταφορέα και ιδίως σε περιπτώσεις απρόβλεπτων συνθηκών και ανωτέρας βίας.

      3. Η Επιχείρηση είναι υποχρεωμένη εντός 30 ημερών από την λήψη της παραγγελίας να παραδώσει τα προϊόντα στον καταναλωτή.

    10. Καθυστέρηση στην διεκπεραίωση παραγγελιών

      1. Παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα που αναφέρεται πως είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα θα διεκπεραιώνονται άμεσα.

      2. Παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα που αναφέρεται πως είναι διαθέσιμα «κατόπιν παραγγελίας» στην ιστοσελίδα θα διεκπεραιώνονται αφού ενημερωθεί ο καταναλωτής για το χρονικό διάστημα που αναμένεται να είναι διαθέσιμο το προϊόν.

        1. Σε αυτή τη περίπτωση εάν έχει γίνει πληρωμή με ηλεκτρονικά μέσα και ο καταναλωτής επιθυμεί την ακύρωση της παραγγελίας λόγω του χρόνου αναμονής θα επιστρέφονται τα χρήματα στον καταναλωτή εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών στο ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε για την εκτέλεση της παραγγελίας.

      3. Παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα που αναφέρεται πως είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα και προϊόντα που αναφέρεται πως είναι διαθέσιμα «κατόπιν παραγγελίας» θα εκτελούνται αφού το τελευταίο προϊόν είναι διαθέσιμο προς αποστολή.

        1. Σε αυτή την περίπτωση ο καταναλωτής δύναται να επιλέξει τον διαχωρισμό της παραγγελίας αναλαμβάνοντας τα πρόσθετα έξοδα αποστολής για την αποστολή του «μη διαθέσιμου» προϊόντος μόλις τούτο είναι διαθέσιμο.

      4. Παραγγελίες που γίνονται τις καθημερινές έως τις 12:00 τοπική ώρα Ελλάδας θα διεκπεραιώνονται την ίδια μέρα.

        1. Όλες οι άλλες παραγγελίες διεκπεραιώνονται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

        2. Μη-εργάσιμες ημέρες είναι αυτές που ισχύουν για την Ελλάδα και την έδρα της Επιχείρησης.

        3. Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να διεκπεραιώνει τις παραγγελίες και σε διαφορετικούς χρόνους.

    11. Ενημέρωση αποθέματος

      1. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων τις καθημερινές από τις 15:00 έως τις 10:00 της επόμενης μέρας, Σαββατοκύριακα, εθνικές και τοπικές αργίες ενδέχεται να μην είναι ακριβής.

    12. Ακρίβεια Τεχνικών Προδιαγραφών

      1. Η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ανακρίβειες στην περιγραφή των τεχνικών προδιαγραφών των προϊόντων.

      2. O Καταναλωτής οφείλει να αναζητήσει τις τεχνικές προδιαγραφές από τους κατασκευαστές των προϊόντων.

    13. Ονομασία Προϊόντων

      1. Κάποια προϊόντα ενδέχεται να κάνουν αναφορά σε κωδικούς τρίτων κατασκευαστών. Οι κωδικοί αυτοί (εκτός όπου ρητά αναφέρεται) παρατίθενται μόνο για αναφορά και για έλεγχο συμβατότητας.

    14. Επιλογή από τον καταναλωτή:

      1. Ορισμένα προϊόντα είναι συμβατά με συγκεκριμένους τύπους οχημάτων ή με ειδικά εξαρτήματα.

      2. Ο καταναλωτής οφείλει κατά την επιλογή να γνωρίζει ποια είναι συμβατά ή/και κατάλληλα προϊόντα για την χρήση που τα προορίζει.H Επιχείρηση δεν αναλαμβάνει καμία υποχρέωση και δεν παρέχει καμία εγγύηση για την συμβατότητα προϊόντων.

      3. Ο Καταναλωτής οφείλει να αναζητήσει εξειδικευμένη τεχνική βοήθεια για ειδικευμένα εξαρτήματα ή/και να ακολουθήσει τις οδηγίες εγκατάστασης όπου υπάρχουν.

    15. Ιδιότητα Καταναλωτή:

      1. Πελάτες που ζητούν την έκδοση τιμολογίου για τα προϊόντα που αγοράζουν τεκμαίρεται ότι δεν είναι καταναλωτές για τους σκοπούς εφαρμογής της καταναλωτικής νομοθεσίας.

    1. Εφαρμογή Διατάξεων Νόμιμης Εγγύησης

      1. Για την εφαρμογή της νόμιμης εγγύησης θα πρέπει να μην έχει συμβεί κάτι από τα παρακάτω:

        1. Έχει αλλοιωθεί ή παραποιηθεί ο σειριακός αριθμός της συσκευής (Serial No).

        2. Η βλάβη είναι αποτέλεσμα μετατροπών, κακής σύνδεσης, κακής εγκατάστασης ή κακής χρήσης.

        3. Η βλάβη προκλήθηκε από ατύχημα, μεταβολές της τάσης του δικτύου ρεύματος, υγρό ή φωτιά, κακομεταχείριση ή αμέλεια.

        4. Στο προϊόν έχουν εισχωρήσει υγρά.

        5. Ελαττώματα ή βλάβη της συσκευής ή των εξαρτημάτων αυτής, προκλήθηκαν από κακή αποστολή ή μεταφορά χωρίς κατάλληλη συσκευασία-νοείται η μεταφορά μετά την προσήκουσα παράδοση προς τον καταναλωτή.

        6. Υπάρχουν εμφανή σημάδια από πτώση ή παραβίαση της συσκευής, όπως γρατσουνιές, στραβές βίδες, κομμένα καλώδια κ.ο.κ

        7. Η εγγύηση δεν καλύπτει επίσης: 1. Τη φυσιολογική φθορά στα πλαστικά μέρη, ή ζημιές που προκλήθηκαν από ατυχήματα, κεραυνό, νερό, φωτιά, ακατάλληλο εξαερισμό. 2. Ζημιά που προκλήθηκε στο προϊόν από τυχόν προσαρμογές ή ρυθμίσεις, που δεν αντιστοιχούν στις τεχνικές προδιαγραφές του προϊόντος. 3. Ελαττώματα ή βλάβες από φαγητό ή υγρά, διάβρωση, οξείδωση ή χρήση λανθασμένης τάσης. 4. Περιοδική συντήρηση και επισκευή ή αλλαγή εξαρτημάτων, ως αποτέλεσμα φυσικής φθοράς. 5. Έξοδα αποστολής του προϊόντος. 6. Εγκαταστάσεις υλικών ή εξοπλισμού που έγιναν από τρίτους, μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς.

  1. Εμπορική Εγγύηση

    1. Σε κάποια προϊόντα ενδέχεται να ισχύει και εμπορική εγγύηση από τον κατασκευαστή του προϊόντος.

    2. Παρακαλείσθε να ελέγξετε την συσκευασία ή την ιστοσελίδα του κατασκευαστή για τυχόν ύπαρξη της.

  2. Ειδικές Κατηγορίες Προϊόντων

    1. Για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων όπως μπαταρίες οχημάτων Δ.Χ (π.χ ΤΑΞΙ) παρέχεται εγγύηση έξι (6) μηνών.

    2. Ρητά συμφωνείται ότι για τις μπαταρίες πέρα από τα παραπάνω αναφερόμενα ισχύουν και οι εξής όροι απαλλαγής από την εγγύηση:

      1. Υπερφόρτωση της μπαταρίας

      2. Ακινησία/αχρησία μπαταρίας για μεγάλο χρονικό διάστημα

      3. Βλάβη στο σύστημα φόρτισης

      4. Βλάβη/καταστροφή πόλων μπαταρίας

      5. Ακατάλληλη/Λανθασμένη συντήρηση

      6. Δικαιώματα Καταναλωτή

    3. Υπαναχώρηση

      1. Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση πώλησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση παραδίδοντας όμως τα προϊόντα σφραγισμένα.

      2. Το κόστος για την επιστροφή τους το επιβαρύνεται ο Καταναλωτής και θα είναι το ίδιο με εκείνο που καταβάλατε για την παραγγελία τους. Έχετε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε άλλον μεταφορέα φέροντας εσείς τον κίνδυνο της μεταφοράς.

      3. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού.

      4. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση με φαξ ή μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείο απευθυνόμενη προς την Επιχείρηση.

      5. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό.

      6. Μπορείτε επίσης από την ιστοσελίδα μας ultraparts.gr να συμπληρώσετε και να υποβάλετε ηλεκτρονικώς το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης ή οποιαδήποτε άλλη ξεκάθαρη δήλωση.

      7. Εάν χρησιμοποιήσετε αυτήν τη δυνατότητα, θα σας διαβιβάσουμε χωρίς καθυστέρηση πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής σας.

      8. Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης.

  3. Δικαιώματα της Επιχείρησης

    1. Το περιεχόμενο της παρούσας ιστοσελίδας (συμπεριλαμβανομένων των κειμένων, γραφικών, εικόνων, φωτογραφιών και λογισμικού) αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Επιχείρησης.

    2. Απαγορεύεται, ολικά ή μερικά, η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή και αναμετάδοση του περιεχομένου της ιστοσελίδας, η αποθήκευση σε βάση δεδομένων, η αναμετάδοση σε ηλεκτρονική ή μηχανική ή οποιαδήποτε άλλη μορφή, στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση ή άλλη διασκευή και τροποποίηση της μορφής, του περιεχομένου και της εμφάνισής της, χωρίς την έγγραφη άδεια της Επιχείρησης.

    3. Η εμφάνιση του υλικού στο διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή παραχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης ή εκμετάλλευσής του.

  4. Διανοητική Ιδιοκτησία Τρίτων

    1. Εμπορικά σήματα, διακριτικά γνωρίσματα και σχέδια τρίτων που ανήκουν σε τρίτους παραμένουν ιδιοκτησία τους και δεν επιτρέπεται η χρήση τους δίχως την άδεια των ιδιοκτητών τους.

  5. Πολιτική Προστασίας Δεδομένων

    1. Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

    2. Όπως αυτή αποτυπώνεται στην ιστοσελίδα.

      1. Συμπληρώνοντας δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα στην παρούσα ιστοσελίδα δηλώνετε ότι έχετε την εξουσιοδότηση αυτού του φυσικού προσώπου για την παροχή τους προς την Επιχείρηση.

    3. Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών

  6. Η Επιχείρηση υποστηρίζει την εναλλακτική επίλυση διαφορών μέσω της εξωδικαστικής πλατφόρμας της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

      1. ec.europa.eu

  7. Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο

    1. www.et.gr

  8. Δωσιδικία:

    1. Αρμόδια για οποιαδήποτε διαφορά θα είναι τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.

  9. Εφαρμοστέο Δίκαιο:

    1. Εφαρμοστέο δίκαιο θα είναι το Ελληνικό.